Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2013 16:47 - Довиждане и Добре дошли на новия адрес: tvoitepari.com
Автор: financehelp Категория: Бизнес   
Прочетен: 719 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.12.2013 22:16


 Здравейте!

За тези, които за първи път попадат тук – добре дошли! Да се запознаем: аз съм Тони. Имам повече от 7 години професионален опит във финансовата сфера и по-конкретно в бързите потребителски кредити, просрочените задължения и застраховането. В България консултантските услуги в областта на кредитирането са слабо познати и малко използвани. Kредитните консултанти са едни от най-скъпо платените специалисти в света.  Услугите им са популярни и масово използвани в другите страни. Хората все повече осъзнават необходимостта от професионален съвет и помощ при вземането на решение за теглене на кредит. В подкрепа на това говори факта, че в някои държави договорените от кредитни консултанти сделки достигат 60% от общия размер на отпуснатите кредитите.

Използвайки опита си като кредитен консултант, натрупан при директната ми работа с клиентите, на 5 април 2011 година създадох блога Financehelp.blog.bg с идеята той да ви помага да управлявате по-ефективно своите пари и да се ориентирате по-лесно в многообразието от кредитни и застрахователни продукти на пазара, като направите най-добрия избор на финансов продукт – този, който ще отговори най-пълно на нуждите ви и ще бъде съобразен с възможностите ви да го обслужвате във времето. И не на последно място: тъй като от 2006-та година съм свързана с финансите и управлението на кредитите, се чувствам подготвена да давам съвети и да пиша статии с цел да издигна на едно по-високо ниво вашата финансовата култура. Това ми носи чувство на радост и удовлетвореност.

За кратко време блогът ми спечели симпатиите на читателите и се утвърди  като полезен и леснодостъпен източник на информация. Постингът  ми „Балонът на ипотечните кредити се спука, банките се превърнаха в агенции за недвижими имоти” е сред най-популярните в категория БИЗНЕС на Blog.bg.

Tvoitepari.com
стартира на 8 септември 2013 година и всички статии от този блог са прехвърлени в новия сайт.

Довиждане и до нови срещи!
               

                                                                                                                        Тони -
 tvoitepari.com




Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: financehelp
Категория: Бизнес
Прочетен: 153119
Постинги: 89
Коментари: 1
Гласове: 139
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930